The Garage

Workout

Αθλητικός Σύλογος


The Garage Workout

Το «The Garage Workout» είναι ο αναμορφωμένος χώρος του «Simeoni Fitness Club». Προσπάθειά μας είναι, στο νέο αυτό και μοντέρνο χώρο, να συμπεριλάβουμε στα μαθήματα μας την πλειονότητα των σύγχρονων μεθόδων εκγύμνασης. Επιθυμία μας είναι να καλύψουμε με προγράμματα υψηλής έντασης και δεξιότητας ένα ευρύ φάσμα ασκούμενων, από τους πιο απαιτητικούς μέχρι και αρχάριους, πάντα με σεβασμό στις σωματικές ιδιομορφίες, στην ηλικία και τον περιορισμένο χρόνο του σύγχρονου ανθρώπου.

Ελάτε να γυμναστούμε μαζί σε ολιγομελή ομαδικά τμήματα λειτουργικής προπόνησης, αύξησης μυϊκού τόνου, εναλλασσόμενης έντασης (interval training, NFL training, circuit training, medicine ball, TRX, cross training, Bosu, Planking, Resistance training, Tabata) ανάδειξης και ανάπτυξης συντονισμού κινήσεων και χορευτικότητας (Tae Bo, Zumba Dance), βελτίωσης ορθοσωμίας, ευλυγισίας, ισορροπίας και ψυχικής ευεξίας (Pilates, Yoga). Καθώς και δραστηριοποίησης των σωματικών δυνατοτήτων των παιδιών σας παρακολουθώντας μαθήματα ρυθμικής γυμναστικής."

Κάντε τη γυμναστική παιχνίδι και τρόπο ζωής. Εμείς θέλουμε την καλή σας διάθεση και την θέλησή σας να συμμετάσχετε στην παρέα μας. Ελάτε να γνωριστούμε σε ένα δωρεάν δοκιμαστικό μάθημα και θα κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας.

The Garage Workout

Υποδομή

Στην κλιματιζόμενη αίθουσα των ομαδικών μας προγραμμάτων θα σας δοθεί η δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε όλον τον σύγχρονο εξοπλισμό προπονητικής όπως: bosu, medicine ball, rebounder, λάστιχα, σχοινιά, ιμάντες TRX, kettlebell, fit ball, αλτήρες, box, κα.

Επίσης υπάρχει ξεχωριστός χώρος, ειδικά διαμορφωμένος με ελεύθερα βάρη, ολυμπιακή πλατφόρμα άρσης βαρών, εγκατάσταση με μονόζυγα, ηλεκτρονικά μηχανήματα και Power Rack.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Προγράμματα

Δείτε εδώ το νέο μας πρόγραμμα

Zumba Dance

Πρόγραμμα που συνδυάζει στοιχεία Salsa, Mambo και άλλων Latin χορών στο πλαίσιο μιας χορογραφίας aerobic με σκοπό να σας προσφέρει μια έντονη, αερόβια και άκρως διασκεδαστική γυμναστική.

Pilates

Σύστημα ασκήσεων διάτασης και ενδυνάμωσης. Τονώνει και δυναμώνει τους μύες, βελτιώνει τη στάση του σώματος, χαρίζει ευλυγισία και ισορροπία.

Yoga

Πρόγραμμα που αυξάνει τον τόνο των μυών, την ελαστικότητα, τη δύναμη και την αντοχή. Ρυθμίζει το στρες και την ένταση και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.

Ashtanga Vinyasa

Δυναμικές μορφές yoga που προσφέρουν έντονη άσκηση, σύσφιξη, ισορροπία και ευλυγισία μέσα από μια φυσική σειρά από στάσεις και αναπνοές.

Bosu

Πρόγραμμα δυναμικό, συνδυασμένης προπόνησης (Cross Training) με τη χρήση ενός "Ελαστικού Step" (Bosu) που απορροφά τους κραδασμούς, προκαλεί την ισορροπία του σώματος και στοχεύει στη μεγαλύτερη δυνατή καύση λίπους και τη βελτίωση της μυϊκής συναρμογής.

Circuit Training

Αερόβια και αναερόβια προπόνηση που πραγματοποιείται σε «σταθμούς» - ασκήσεις, το σύνολο των οποίων αποτελεί την ολοκλήρωση του κάθε κύκλου προπόνησης. Αυτό σημαίνει ότι έχεις τη δυνατότητα να εκτελείς διαφορετικές ασκήσεις διαδοχικά, περνώντας από τη μια στην επόμενη –χωρίς διάλειμμα- μέσα σε καθορισμένο χρόνο ή αριθμό επαναλήψεων.

Interval Training

Περιλαμβάνει περιόδους υψηλής έντασης και αναερόβιας άσκησης και περιόδους ανάκαμψης και χαμηλής έντασης στοχεύοντας σε καρδιαγγειακή προπόνηση με μόνο εργαλείο το σώμα σου.

Medicine Ball

Προπόνηση με τη χρήση Medicine ball (ιατρικής μπάλας) για αποκατάσταση από τραυματισμούς και μυϊκή ενδυνάμωση.

Cross Training

Πρόκειται για σύνθετη δραστηριότητα η οποία περιλαμβάνει αερόβιες και αναερόβιες δραστηριότητες συνδυάζοντας πολλά προπονητικά μοτίβα, διαφορετικών αθλημάτων, ακόμα και διατατικές ασκήσεις.

TRX

Προπόνηση με ιμάντες αιώρησης. Χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος σου ως μέσω αντίστασης μπορείς να αυξήσεις τη μυϊκή σου δύναμη και να βελτιώσεις την ισορροπία και την ευελιξία σου.

Tabata

Τετράλεπτη «μαγική» γυμναστική που καίει τα λίπη. Ενισχύει την αντοχή σας και ενεργοποιεί το μεταβολισμό σας μέχρι και 36 ώρες μετά την προπόνηση.

NFL Training

Προπονήσεις εμπνευσμένες από το Αμερικάνικο Football με χρήση εξοπλισμού και στόχο την αύξηση του μυϊκού τόνου, της εκρηκτικότητας και της μυϊκής αντοχής.

Resistance Training

Προπόνηση με λάστιχα επωφελούμενος την αντίσταση, σε όλο το εύρος της κίνησης (οριζόντιο ή κάθετο) και την προοδευτική της αύξηση χωρίς την καταπόνηση των αρθρώσεων.

Planking

Ισορροπιστικές και ισομετρικές ασκήσεις με το σώμα σας. Στοχεύει στη βελτίωση ευελιξίας και τη μυϊκή ενδυνάμωση, δίνοντας έμφαση στους μυς του κορμού.

Backyard

Ειδικά διαμορφωμένος εσωτερικός & εξωτερικός χώρος για προπονήσεις powerlifting, weight training, calisthenics και strongman.

Kettlebells

Η προπόνηση με τα Kettlebells ενεργοποιεί το σύνολο των μυϊκών ομάδων ταυτόχρονα, πετυχαίνοντας αεροβίωση, βελτίωση της μυϊκής δύναμης, ευελιξία και αντοχή.

The Ladder

Προπόνηση ταχύτητας και ευκινησίας για αύξηση του μεταβολισμού, καύση λίπους και βελτίωση της νευρομυϊκής λειτουργίας του σώματος.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δείτε εδώ το νέο μας πρόγραμμα

PT


Σκοπός του Personal Training είναι να προσαρμοστεί η προπόνηση ακριβώς στα ατομικά χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του ασκούμενου, ώστε να βελτιωθεί μέσω της άμεσης παρότρυνσης και επίβλεψης η φυσική κατάσταση, η αυτοπεποίθηση, η δεξιότητα του ατόμου και η θέλησή του για μεγαλύτερη προσπάθεια και επιβράβευση εκ του αποτελέσματος.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

The Garage Workout

Επικοινωνήστε μαζί μας



Thank You ! Your email has been delivered.

Τηλέφωνο : 210 6017996 Email : thegarageworkout01@gmail.com Διεύθυνση : Κρανιάς 3, Γέρακας